Één aanspreekpunt

Onafhankelijk zendtijdadvies

RTV commercials van concept tot eindproduct

Composities op Maat

Radiospot laten maken door Murekla

Boek vrijblijvend uw adviesgesprek bij een van onze experts

Hoge kwaliteit commercials
Transparantie over kosten en proces
Hoodwaardige strategie voor inkoop zendtijd
Radiospot laten maken 3

Waarom adverteren op de radio?

  • Vergroten van naamsbekendheid;
  • Actiematige campagnes;
  • Radio is een goede aanvulling in de mediamix;
  • Radio met sociale media is een ijzersterke combinatie voor lagere budgetten.


Muller-geluidsstudio
Axel-radiocommercial
Radiospot laten maken 3

Radiocommercial laten maken in 4 stappen


We maken een radio commercial in 4 stappen.

Stap 1:

We beginnen met het script. Dat is immers de basis.

Stap 2.

De keuze van de voice-over. Met onze eigen uitgebreide stemmenbank heb je een ruime keus uit bekende stemmen van Nederlandse radio en TV. Deze wordt vervolgens opgenomen in onze geluidsstudio.

Stap 3:

In overleg bepalen we eventuele muziek en geluidseffecten.

Stap 4:

Ten slotte gaan we aan de slag met de daadwerkelijke productie van de radiocommercial, de mixage. Hierbij wordt uitgevoerd wat in een eerder stadium is bedacht.

Radiospot laten maken 5
Radiospot laten maken 3

Script laten toetsen door neuromarketeer!

Murekla werkt samen met een Belgische neuromarketeer/ professor, verbonden aan de Cambridge Universiteit in Londen. De samenwerking met een neuromarketeer biedt verschillende voordelen. Allereerst kan de neuromarketeer helpen bij het optimaliseren van de boodschap. Door inzicht te geven in woordkeuze, zinsconstructies en verhaalstructuren die het brein van de luisteraar het meest aanspreken, kan de copywriter de boodschap effectiever formuleren. Daarnaast begrijpen neuromarketeers hoe het brein bepaalde merken verwerkt en herkent.

Een andere waardevolle bijdrage van de neuromarketeer is het optimaliseren van de call-to-action. Neuromarketeers begrijpen de psychologische triggers en motivaties van het doelpubliek en kunnen advies geven over hoe een effectieve call-to-action geformuleerd kan worden.

Kortom, de samenwerking tussen een copywriter en een neuromarketeer resulteert in een radiocommercial die beter is afgestemd op de doelgroep, impactvoller is en een grotere kans heeft om de gewenste reacties en gedragsveranderingen te bewerkstelligen. Vraag om informatie!

Ervaren regisseurs

Cameramensen & belichters

Ervaren producenten

Bekende stemmen van Radio & TV

Meer dan 30 jaar ervaring in het vak

Uitgebreide muziek library

Radiospot laten maken 3

Radiocommercials van de hoogste kwaliteit

Murekla is dé plek om een radiocommercial  te laten produceren. Met meer dan 30 jaar ervaring en vele projecten achter de rug weet Murekla hoe je een goede radiocommercial produceert. Door een eigen geluidsdichte studio en een uitgebreide stemmenbank zijn de mogelijkheden eindeloos. 


Voorbeelden radiocommercials

Radiocommercials 1 stemmig


Radiocommercials meerstemmig


Radiocommercials met zang


Radiospot laten maken 3

Wat onze klanten vinden

Radiospot laten maken 12
Radiospot laten maken 3

Samen met 50+ bedrijven succesvolle campagnes opgezet

Radiospot laten maken 14

Stap 1.

Plan vrijblijvend een adviesgesprek in met onze expert

Stap 2.

Ontvang vrijblijvend een plan geschreven door onze expert

Stap 3.

Ga akkoord en ervaar de effectiviteit van adverteren op tv en radio!

Vraag nu jouw offerte aan


"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Scroll naar boven